۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

مهر گزارش می‌دهد؛

اعزام ناوگان لرستان به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین

اعزام ناوگان لرستان به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین

خرم‌آباد- ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان برای پوشش و تسهیل بازگشت زائران اربعین به کشور، به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی دبیر ستاد اربعین لرستان امروز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه بسته شدن مرزها به علت ازدحام جمعیت بود، اظهار داشت: فرای مرزها طرف عراقی امکانات کافی برای خدمات دهی به این حجم از زائران را نداشت.

کل ظرفیت ناوگان برای برگشت زائران به کار گرفته می‌شود

وی با بیان اینکه به همین دلیل و با بسته شدن مرزها، تمام صورت وضعیت‌های ناوگان عمومی حمل و نقل ابطال و حرکت آنها به سوی مرز ممنوع شد، تصریح کرد: الان حمل و نقل عمومی به سمت مرز مهران ممنوع است و انجام نمی‌شود و کل ظرفیت ناوگان برای برگشت زائران به کار گرفته می‌شود.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه برای انتقال زائران به داخل کشور شرکت‌های مسافربری اتوبوس رانی، تاکسیرانی و مینی بوس رانی با تمام ظرفیت پای کار هستند، اظهار داشت: همچنین از اتوبوس درون شهری شهرداری‌ها و نهادهای دیگر هم بهره گرفته‌ایم.

روز گذشته ۵۰ ناوگان برای پوشش تردد بازگشت زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد

وی با بیان اینکه روزانه ناوگان خالی خود را به مهران اعزام می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته ۵۰ ناوگان برای پوشش تردد بازگشت زائران اربعین به مرز مهران اعزام کردیم.

رئیس پلیس راه لرستان نیز با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای تسهیل تردد زائران گفت: روزانه بالغ بر ۵۰ گشت خودرویی در ۱۱ پاسگاه به صورت محسوس و نامحسوس مشغول ایفای وظیفه هستند.

سرهنگ محمد زارعی یادآور شد: با توجه به تمهیدات ستاد اربعین، عبور به سمت مرزها ممنوع است و توصیه می‌کنیم زائران عزیز سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

کد خبر 5587829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha